1. Концепція розвитку інклюзивного навчання
2. Лист МОН від 10.01.17 № 1-9-2_Сучасний підхід до навчально-виховного процесу
3. Лист МОН від 06.12.2010 № 1205_Типові штатні нормативи ЗНЗ._
4.Лист МОН від 09.06.16 № 1-9-293_Про доступність дітей з особливими освітніми потребами до опорних навчальних закладів
5. Лист МОН від 18.05.12 № 1-9-384_Про організацію інклюзивного навчання.
6. Лист МОН від 25.08.12 № 1-9-675 Посадові обовязки асистентента вчителя
7. Пост. КМУ від 15.08.11 № 872 Порядок організації інклюзивного навчання у ЗНЗ
8. Пост.КМУ від 26.10.2016 № 753_Зміни до пост. КМУ від 23.04.2003 № 585
2. Лист МОН від 10.01.17 № 1-9-2_Сучасний підхід до навчально-виховного процесу
3. Лист МОН від 06.12.2010 № 1205_Типові штатні нормативи ЗНЗ._
4.Лист МОН від 09.06.16 № 1-9-293_Про доступність дітей з особливими освітніми потребами до опорних навчальних закладів
5. Лист МОН від 18.05.12 № 1-9-384_Про організацію інклюзивного навчання.
6. Лист МОН від 25.08.12 № 1-9-675 Посадові обовязки асистентента вчителя
7. Пост. КМУ від 15.08.11 № 872 Порядок організації інклюзивного навчання у ЗНЗ
8. Пост.КМУ від 26.10.2016 № 753_Зміни до пост. КМУ від 23.04.2003 № 585
Ознайомитися із нормативною базою щодо інклюзивного навчання можна тут: Джерело
Закони України
- "Про освіту" від 23.05.1991 №1060-XII
- "Про загальну середню освіту" від 13.05.1999 №651-XIV
- "Про реабілітацію інвалідів в Україні" від 06.10.2005 №2961-IV
- "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" від 21.03.1991 №875-ХІІ
- "Конвенція про права інвалідів" ратифіковано Законом від 16.12.2009 №1761-VІ
- «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» від 5 червня 2014 року № 1324 – VІІ
Постанови Кабінету Міністрів України
- "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх нвчальних закладах" від 15.08.2011 №872
- "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами" від 21.08.2013 № 607
- «Про внесення змін в додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298» від 8 липня 2015 р. № 479
- «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 9 серпня 2017 р. № 588
Накази МОНМСУ
- «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання" від 01.10.2010 № 912
- «Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах" від 09.12.2010 №1224
- «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти" від 13.04.2011 №329
- «Про Типові навчальні плани початкової школи" від 10.06.2011 № 572
- «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа)" від 28.01.2014 № 80 (зі змінами)
- «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку" від 22.04.2014 № 504
- «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222" від 19.08.2016 №1009 Додаток "Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи"
Листи МОНМСУ
- "Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах" від 18.05.2012 №1/9-384
- "Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням" від 28.09.2012 №1/9-694
- "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання" від 26.07.2012 №1/9-529
- "Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного начання" від 02.01.2013 №1/9-1
- "Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку" від 13.08.2014 №1/9-413
- "Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015-2016 навчальному році " від 05.06.2015 №1/9-280
- "Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 навчальному році " від 12.07.2016 №1/9-364
- "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх нвчальних закладах" від 15.08.2011 №872
- "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами" від 21.08.2013 № 607
- «Про внесення змін в додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298» від 8 липня 2015 р. № 479
- «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 9 серпня 2017 р. № 588
Накази МОНМСУ
- «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання" від 01.10.2010 № 912
- «Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах" від 09.12.2010 №1224
- «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти" від 13.04.2011 №329
- «Про Типові навчальні плани початкової школи" від 10.06.2011 № 572
- «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа)" від 28.01.2014 № 80 (зі змінами)
- «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку" від 22.04.2014 № 504
- «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222" від 19.08.2016 №1009 Додаток "Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи"
- "Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах" від 18.05.2012 №1/9-384
- "Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням" від 28.09.2012 №1/9-694
- "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання" від 26.07.2012 №1/9-529
- "Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного начання" від 02.01.2013 №1/9-1
- "Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку" від 13.08.2014 №1/9-413
- "Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015-2016 навчальному році " від 05.06.2015 №1/9-280
- "Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 навчальному році " від 12.07.2016 №1/9-364
Немає коментарів:
Дописати коментар